Precis som jag har ett omättligt behov av att skriva, har jag ett omättligt behov av att måla. Därför har jag en mängd dukar och pannåer i olika storlekar.

 

Vissa målningar är färdiga, många är halvfärdiga och några är bara grundade eller inte ens påbörjade.

 

En del tavlor hänger på väggarna, några är sålda, en tavla står på staffliet, och en hel bunt står längsmed ena väggen i vardagsrummet – cirka tjugo stycken.

 

Vill ni se fler färdiga tavlor, kan ni passa på att kika runt i resten av min blogg, och i min andra blogg på LiveJournal.

 

Här är de som står lutade mot väggen, huller om buller, stora och små, kvadrater och rektanglar. Men en sak har de alla gemensamt, och det är att de är fyrkantiga. Fyrkantiga precis som dagens TisdagsTema.

 

 

Fler TisdagsTema hittar ni här.

