Under studierna, under utbildningen, jobbade jag en del med hemsidor, men inte så mycket, dock lärde jag mig en del språk… Men jag har glömt nästan allting, insåg jag i dag när jag trilskades med HTML och surfade runt för hjälp på diverse blogg- och hemsidor. Nu har jag i alla fall fått till en layout på den här sidan som jag är (för tillfället) nöjd med.

 

Jag lade dock märke till att webbrowsern inte automatiskt uppdaterar bakgrunden på sidan – så även om ni ser att jag har skrivit ett nytt inlägg kanske ni inte ser min nya layout om ni inte trycker på uppdatera-knappen. Så gör det, om ni inte ser att jag har rosafärgad rubrik (förhoppningsvis i font Harrington) och mångfärgade blommor som bakgrund (rosa, lila, vita).

 

Det kreativa för dagen har bestått av matlagning, bakning och skrivande. Mer om skrivarbiten hittar ni i det här inlägget.

