Jag har redan en blogg dedicerad till mitt skrivande. Den behandlar allt, eller nästintill allt mitt skrivande: noveller och novellsamlingsprojekt, romanprojekt och barnboksprojekt. Besök den gärna här.

 

Jag har en annan blogg på LiveJournal som mer och mer kommit att handla om musik. Men på min LJ-blogg kan du också läsa om andra intressen: läsning, shopping och annat mer eller mindre personligt. Jag skriver på svenska, engelska och japanska blandat. Besök den gärna här.

 

Musik, tillsammans med skrivande och annat kreativt skapande, är mina tre huvudintressen. Så vad jag inte hade var en blogg dedicerad till "det andra kreativa". Eftersom jag redan har en skrivarblogg, behövde jag en blogg för annat kreativt skapande. Nu har jag en sådan blogg.

 

Välkommen hit! Här kommer jag att i text och bild berätta om allt det i mitt liv som ger mig kreativ harmoni. Kategorier som akryl- och akvarellmålning, metalltrådsflätning, artjournalarbeten och virkning kommer du att hitta här.

